10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Vágy a leszokásra

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

vágy a leszokásra

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

vágy a leszokásra

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit vágy a leszokásra megengedhet magának!

Kapcsolódó orvos válaszol bejegyzésünk

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat.

  • Mi tart vissza a leszokástól?
  • Dohányzás kódolása Komsomolsk-on-Amur-ban
  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | cascobiztositasdij.hu
  • Akik leszoktak a dohányzásról mind jobbak lesznek
  • Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  • Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak - EgészségKalauz
  • Hogyan lehet leszokni a sipolyról
  • Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz Vágy a leszokásra

Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

Téma szakértője

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  • Hagyja abba a dohányzást vélemények fórum vélemények
  • A mozgás csökkenti a cigaretta iránti vágyat
  • Hipnózis dohányfüggőség-kezelés
  • Vágy a leszokásra - OTP Egészségpénztár - Cigaretta helyett kilók?
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Dolgozó cigaretta
  • Mi tart vissza a leszokástól? Hogyan hagyd abba a dohányzást?

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

vágy a leszokásra

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

EXTRA AJÁNLÓ

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.